Visma Severa

Visma Severa on pilvipalvelu asiantuntijayritysten toiminnanohjaukseen.
Visma Severa yhdistää yrityksen työntekijät, asiakkaat sekä projektit yhteen toiminnanohjausjärjestelmään. Näin parannat tiedonkulkua, poistat manuaalisia rutiineja sekä saat reaaliaikaisen kokonaiskuvan yrityksen tilanteesta.
Toiminnallisuus
-asiakkuudenhallinta ja myynninohjaus (CRM)
-projektinhallinta ja tehtävät
-resursointi ja tiimikalenterit
-työaika-, matka- ja kulukirjaukset sekä matkalaskut
-laskutus
-reaaliaikainen raportointi
Visma Severa on suunniteltu asiantuntijayrityksen johtamiseen ja jokapäiväiseen toiminnanohjaukseen. Jo yli 1000 asiantuntijayritystä tehostaa toimintaansa Visma Severalla. Asiakkaista valtaosa on mainos- ja viestintätoimistoja, insinööri- ja arkkitehtitoimistoja, konsultti- ja IT-taloja sekä tilitoimistoja. Lisäksi asiakkaanamme on yrityksiä, jotka ovat valinneet ratkaisumme projektinhallintaan tai myynnin seurantaan.
Visma Severa toimii pilvipalveluna (Software as a Service), jolloin työkalun käyttäminen onnistuu ajasta ja paikasta riippumatta millä tahansa päätelaitteella. Yrityksen pääkäyttäjät voivat lisätä käyttäjiä, muokata asetuksia tai hallinnoida lisäpalveluita aina, kun liiketoiminnan muutokset sitä vaativat. Me huolehdimme päivityksistä, tietoturvasta sekä varmuuskopioinnista automaattisesti. Visma Severaan löytyy valmiita integraatiota yleisimpiin taloushallinnon järjestelmiin.
Tutustumisen voit aloittaa itse 30 päivän ilmaisella koekäytöllä.
Ota yhteyttä myyntiin tarkempia tietoja varten.