Intu

Integral Oy

Intu Keikka on edistyksellinen SaaS-pohjainen sovellus, joka tehostaa työvuorojen hallintaa ja optimoi resurssien käyttöä sekä työnantajan että työntekijän näkökulmasta. Sen avulla voit hallita työvuoroja, kirjata työaikaa ja varmistaa, että oikeat työntekijät ovat oikeissa paikoissa oikeaan aikaan. 

Intu Keikka on suunniteltu erityisesti siivous- ja muille liikkuvan työn aloille, joissa työpisteet ja aikataulut muuttuvat jatkuvasti. Sovelluksen avulla voit:

  • Nopeuttaa ja helpottaa työvuorosuunnittelua – Järjestelmä ehdottaa vuoroja vain työntekijöille, jotka täyttävät vaatimukset.
  • Helpottaa työntekijöiden arkea – Mahdollisuus ilmoittaa oma käytettävyys, vastaanottaa työvuorotarjouksia, navigoida oikeaan osoitteeseen, seurata tärkeitä tiedotteita ja viestiä chatin kautta.
  • Parantaa tehokkuutta ja vähentää virheitä – Automatisoidut prosessit, kuten työajan kirjaaminen ja laskutusaineiston kerääminen.
  • Joustava työvuorojen hallinta – Työntekijät voivat itse varata vuoroja ja keikkoja sovelluksen kautta.
  • Reaaliaikainen seuranta – Näkyvyys työtilanteeseen ja työntekijöiden sijainteihin.

Intussa on laajat integraatiomahdollisuudet. Integraatiot eri järjestelmien välillä tehostavat toimintaa ja vähentävät inhimillisten virheiden riskiä. Intun avoimien rajapintojen ansiosta järjestelmä on integroitavissa eri järjestelmiin, kuten ajanvaraukseen, palkanlaskentaan, laskutukseen ja palautekyselyihin. Intu Keikka on integroitavissa myös muihin toiminnanohjausjärjestelmiin. 

Monipuoliset ominaisuudet: 

  • Työvuorosuunnittelu ja kalenterinäkymä
  • Nopea työntekijöiden ja sijaisten löytäminen
  • Työvuorojen jakaminen ja työntekijöillä itse mahdollisuus varata vuoroja/keikkoja 
  • Vuorotiedot, tehtävät, vaatimukset, yhdessä sovelluksessa 
  • Työntekijöiden jaottelu kokemuksen, käytettävyyden tai soveltuvuuden mukaan 
  • Vuorosuunnittelu toistuville vuoroille 
  • Helppokäyttöinen mobiilisovellus työntekijöille 
  • Keikkatyön ja sijaistyön hallinta nopeasti ja tehokkaasti
  • Raportointi, myyntikate ja TES-sääntöjen implementointi 
  • Palkanlaskenta- ja laskutusaineistojen automaattinen siirto (esim. Netvisor-integraatio) 

Käyttöönotto

Intun käyttöönotto on nopeaa, eikä se vaadi kalliita ohjelmisto- tai laiteinvestointeja. Kaikki päivitykset ovat automaattisesti ajan tasalla ja sen käyttö onnistuu millä päätelaitteella tahansa. IntuKeikka otetaan käyttöön selkeän ja valmiiksi testatun toimintamallin mukaisesti. 

Prosessi sisältää:

  1. Kartoitus ja suunnittelu – määritellään tarpeet ja tavoitteet.
  2. Järjestelmän käyttöönotto – konfigurointi ja mahdolliset integraatiot.
  3. Koulutus ja tuki – käyttäjäkoulutus ja jatkuva asiakastuki.

Olemme tukena jokaisessa vaiheessa asiakkaantarpeiden mukaisesti. Kysy lisää ja helpota työn hallintaa IntuKeikalla! 

Integraation kuvaus

Integraatiot
Netvisoriin
Netvisorista
Asiakasrekisteri
Käyttäjä aktivoi tiedonsiirron (manuaalinen)
Käyttäjä aktivoi tiedonsiirron (manuaalinen)
Myyntilaskut, -tilaukset ja hyvityslaskut
Käyttäjä aktivoi tiedonsiirron (manuaalinen)
Tuotteet ja varasto
Käyttäjä aktivoi tiedonsiirron (manuaalinen)
Käyttäjä aktivoi tiedonsiirron (manuaalinen)

Yhteyshenkilö

Raino Lepistö

Key Account Manager

0451145296

[email protected]

Yhteydenotto ohjelmistosta


  • Omat yhteystiedot
  • Ehdot
  • Hidden
  • Tämän lomakkeen tietoja käytetään vain tiedon välittämiseen kumppanille, mikäli se kohdistuu tiettyyn kumppaniin, ja Visma Solutions Oy:lle.