Innox

Innox Toiminnanohjaus on suunniteltu tilitoimistoille ja tilintarkastajille.

Innox Toiminnanohjaus tuo ratkaisut asiakkuuksien, tehtävien sekä lisenssimaksujen ja kuukausittaisten palvelupakettien hallintaan. Ohjelman muita kantavia ominaisuuksia ovat mm. työaikaseuranta, kannattavuus- ja tuottavuusraportit, tarjouslaskenta, sekä tiedostojako ja tiedottaminen asiakkaille.

Laaja, tilitoimistojen tarpeisiin kehitetty asiakkuuksien hallinta mahdollistaa lukuisista Excel-tiedostoista eroon pääsemisen, jolloin asiakaskohtaiset yhteyshenkilöt ja -tiedot, tiedostot, muistiinpanot, ohjeet, vakuutustiedot, osakkeet ja osakkaat, sekä rahanpesulakiin liittyvät ominaisuudet ovat samassa järjestelmässä.

Asiakkaiden tunnistamiset, automatisoitu EU:n pakotelistalta tarkistaminen, riskiarviokyselyt ja riskiarviot, sekä oman yrityksen riskiarvioraportti täydentävät asiakkuuksien ja taloudellisten riskien hallintaa. Asiakkaiden tunnistamista ja riskiarviokyselyitä helpottavat sähköiset allekirjoitukset (Visma Sign), ja allekirjoitetut tunnistautumisdokumentit siirtyvät automaattisesti Innox Toiminnanohjaukseen ilman erillistä työtä.

Innox tehostaa laskutusta ja nopeuttaa kassavirtaa huomattavasti. Tehtävistä, sekä kuukausittaisista lisenssi- ja palvelupaketeista muodostuva laskutus tarkistetaan, sitten siirretään massana laskuttavaan ohjelmaan (Netvisor), jolloin laskukohtainen työmäärä saadaan minimoitua.

Järjestelmää käytetään selaimella. Tämä minimoi ylläpitotyön ja tekee helpoksi järjestelmän käyttämisen useammasta toimistosta ja etätöissä oltaessa.

Yhteyshenkilö

Kristiina Berg-Kosonen

044 260 4550

kristiina.berg-kosonen@innox.fi

Kumppanuustaso:

Partner

Kategoriat:
Toiminnaohjaus
Jätä yhteydenottopyyntö

Yhteydenotto ohjelmistosta


  • Omat yhteystiedot
  • Ehdot
  • Tämän lomakkeen tietoja käytetään vain tiedon välittämiseen kumppanille, mikäli se kohdistuu tiettyyn kumppaniin, ja Visma Solutions Oy:lle.