DomaCare
DomaCare on helppokäyttöinen ja monipuolinen toiminnanohjausjärjestelmä, joka on suunniteltu erityisesti hoiva- ja sosiaalialan tarpeisiin. DomaCare mahdollistaa helpon rakenteisen kirjaamisen, RAI-toimintakykyarvioiden täyttämisen järjestelmän sisällä ja niiden pohjalta laaditun palveluiden toteuttamissuunnitelman seurannan osana asiakkaan arkea. Tämän lisäksi voit luoda uusia tehtäviä ja työvuorolistoja henkilöstölle. Käyttäjiimme kuuluu erikokoisia toimijoita useilta sosiaalialan sektoreilta yksinyrittäjistä suurimpiin alan toimijoihin.
DomaCare soveltuu kotipalveluyrityksille ja asumispalvelua tuottaville yksiköille sekä päivä- ja työtoimintaan. DomaCare mahdollistaa asiakastietojen reaaliaikaisen käsittelyn kaikilla asiakastyön osa-alueilla.
DomaCaresta voidaan lähettää myyntilaskut sekä toteutuneet työvuorot suoraan Netvisoriin. DomaCaren ja Netvisorin välisessä integraatiossa siirtyy myös asiakas- ja tuotetietoja. DomaCaresta siirretyt toteutuneet työvuorot linkittyvät suoraan Netvisorin palkanlaskentaan. Saumaton integraatio mahdollistaa laskutuksen seurannan ja talouden sekä tuottavuuden seurannan siirtymisen seuraavalle tasolle!
BLOGI: Automaatio vapauttaa aikaa hoitotyöhön – pienessä hoivakodissa palvelu on hyvin henkilökohtaista
Pyydä esittely
Lue lisää DomaCaresta