CRM-service

CRM-servicellä voit hallita kaikkia asiakkaan kontaktointipisteitä myyntiputken hallinnan, helpdesk-ominaisuuksien, laskutuksen, viestintätyökalujen sekä monien muiden ominaisuuksien avulla. Ohjelmistossa voit automatisoida tärkeimmät toimintamallit ja hahmottaa kokonaistilanteen monipuolisten raportointinäkymien avulla.

SaaS-malli (Software as a Service eli pilvipohjainen ohjelmisto) mahdollistaa palvelun nopean käyttöönoton ja CRM-service Oy:n ketterien projektimenetelmien ansiosta CRM:n käytön voit aloittaa välittömästi. Kaikki data säilytetään turvallisesti CRM-service Oy:n datakeskuksissa. Järjestelmä kasvaa asiakkaan tarpeiden mukaan.

CRM-service on laajasti käytössä eri toimialoilla B2B- ja B2C-yrityksissä.

Järjestöille ja liitoille CRM-service tuo työvälineitä niin jäsenrekisteriin kuin jäsenille tarjoittuihin palveluihin, kuten jäsenportaalin ja Contact Center-ratkaisut.

Integraation kuvaus

Integraatiot
Netvisoriin
Netvisorista
Kirjanpitoaineistot
Asiakas voi valita itse ajastuksen (automaattinen)
Asiakasrekisteri
Asiakas voi valita itse ajastuksen (automaattinen)
Laskentakohteet
Asiakas voi valita itse ajastuksen (automaattinen)
Myynti- ja ostosuoritukset, tilisiirrot
Asiakas voi valita itse ajastuksen (automaattinen)
Myyntilaskut, -tilaukset ja hyvityslaskut
Asiakas voi valita itse ajastuksen (automaattinen)
Laskuerien käsittely
Asiakas voi valita itse ajastuksen (automaattinen)
Tuotteet ja varasto
Asiakas voi valita itse ajastuksen (automaattinen)

Yhteyshenkilö

Marja Keso

COO

+358 400 906 424

[email protected]

Yhteydenotto ohjelmistosta


  • Omat yhteystiedot
  • Ehdot
  • Hidden
  • Tämän lomakkeen tietoja käytetään vain tiedon välittämiseen kumppanille, mikäli se kohdistuu tiettyyn kumppaniin, ja Visma Solutions Oy:lle.