Kuvaus

TilausVelho on verkkokauppa haastavan logistiikan tuoteryhmille

Kun tavara ei mahdu postiluukkuun tai lähetys pitää toimittaa karttakoordinaatteihin perustuen esim. metsäautotielle. Toimitukseen voi liittyä vaikkapa kerroksiin kantamista tai autonosturin käyttöä. Tällaisissa tapauksissa on useimpien verkkokaupparatkaisujen ”eväät syöty”. TilausVelhon käyttäjänä voit rakentaa verkkokaupan, jossa tilauksen tekemiseen voidaan liittää näiden edellä kuvattujen – ja monien muiden – lisäpalvelujen hallinta niin, että kaikki toimitusketjun osapuolet näkevät tarvitsemansa asiat ja voivat muutosten sattuessa päivittää tietoja. Esimerkkinä raskaiden rakennustarvikkeiden verkkokauppa, jossa kuljetusliikkeen edustajan pitää olla yhteydessä vastaanottajaan purkuolosuhteiden ja käytettävissä olevien koneiden ja laitteiden osalta.

TilausVelhossa kuljetusliikkeen edustaja näkee itselleen kuljetettavaksi osoitetun tilauksen kaikki yhteystiedot ja hänellä on käytettävissä lomake yhteydenoton tallentamiseen. Jos vastaanottajan kanssa sovitaan esim. toimituspäivän muutoksesta, näkee sekä varasto että myynti tuon muutoksen reaaliajassa ja väärinkäsitykset jäävät historiaan. Varastossa lastaajalla voi olla käytössään tablettiversio, jolla hän päivittää tilatut tuotteet kuormatuksi ja jos jotain muutoksia tapahtuu, on rahtikirjalla ajan tasalla oleva tieto ilman kynällä jälkeenpäin tehtyjä korjauksia. Vastaanottajalle voidaan lähettää automaattinen ennakkoilmoitus saapuvasta kuormasta, kun auto on lastattu ja kuljettaja voi tehdä toimituskuittauksen yhteydessä vaikka älypuhelimella poikkeamailmoituksen, jos jokin meni pielee.

Integraatio Netvisoriin

Kun toimitusprosessi on suoritettu, kaikki laskutuksen ja ostettujen palvelujen hyvittämiseen/maksamiseen liittyvä tieto on valmiina laskutusta varten. Sen jälkeen kun tuotteet tai palvelut on laskutettu ja niistä aiheutuneet ostohyvitykset muodostettu, voidaan aineisto siirtää reskontraohjelman rajapintaan – myös valmiiksi tiliöitynä niin myyntitileille kuin kustannuspaikoille. Näin saadaan sisäisen laskennan tiedot kerralla oikein ja ajan tasalle.

Sopivat ratkaisut kaikille

TilausVelho sopii kaikille yrityksille, jotka myyvät tuotteitaan – joko verkossa tai muuten. TilausVelho mahdollistaa helpon ja läpinäkyvän tilausten hallinnan tarjouspyynnöistä laskutukseen. Nettikäyttöisenä ohjelmistona TilausVelhon käyttäjä – sekä hänen asiakkaansa ja yhteistyökumppaninsa hyötyvät myös siitä, ettei heidän tarvitse asentaa mitään ohjelmistoja eli myös kumppaneiden lisääminen nopeasti on helppoa.

Varaa verkkoesittely tai tapaaminen, niin katsotaan yhdessä hyötyjä sinun asiakkallesi…

Integraatiot

Integraatiot
Netvisoriin
Netvisorista
Myyntilaskut ja -tilaukset
Käyttäjä aktivoi tiedonsiirron (manuaalinen).
Ei mahdollinen.
Tuotteet, nimikkeet, rakenteet
Tiedon tallentaminen aktivoi tiedonsiirron (reaaliaikainen).
Tiedon tallentaminen aktivoi tiedonsiirron (reaaliaikainen).
Osto- ja myyntilaskujen suoritukset
Ei mahdollinen.
Tiedon tallentaminen aktivoi tiedonsiirron (reaaliaikainen).
Asiakastiedot ja -tehtävät
Tiedon tallentaminen aktivoi tiedonsiirron (reaaliaikainen).
Tiedon tallentaminen aktivoi tiedonsiirron (reaaliaikainen).

Lataukset

LogiSystems-yleinen-esittely-1.pdf
LogiSystems-kohderyhmät-1.pdf

Ihmiset

Juha-Pekka Wahlström

Toimitusjohtaja
+358440323448

Ota yhteyttä

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Tämän lomakkeen tietoja käytetään vain tiedon välittämiseen kumppanille, mikäli se kohdistuu tiettyyn kumppaniin, ja Visma Solutions Oy:lle.