Helper

Helper – se järkevämpi mobiili toiminnanohjaus

Helper on edullinen ja monipuolinen liikkuvan työn
toiminnanohjausjärjestelmä. Helper toimii kaikilla toimialoilla,
joilla jaetaan ja kuitatataan työtehtäviä lennosta.
Kaikki se, mikä ennen oli lipuilla ja lapuilla, hoituu Helperillä reaaliaikaisesti.
Työtehtävän merkinnät ja työaika menevät laskuille ilman manuaalisia vaiheita.
Viestiketjut eivät enää katkea.
Helperin käyttäjät pitävät Helperiä helppokäyttöisenä ja riittävän monipuolisena.
Helperin kantava ajatus on, että työntekijä voi tulla ”pystymetsästä” ja hän osaa käyttää työkalua ilman koulutusta.
Helper -toiminnaohjauksella helpotat hallinnon työtä ja ohjaat voimavarat suoraan tuottavaan työhön.
Integraatio Netvisoriin tuottaa kaiken työaikatiedon ja kulukirjausten sekä muiden työhön liittyvien erien tiedot valmiiksi TES-tulkittuna palkanlaskentaa varten.
Tutustu Helperiin täällä
Varaa juttutuokio myyntiin emaililla : myynti@tuntinetti.fi
Tai soita myyntitiimiimme: 09-68988221
Samaan tuoteperheeseen kuuluu myös raudanluja Tuntinetti.fi, josta löydät tietoa myös Netvisor Marketplace sivustolta.