Kuvaus

Sugar CRM on maailman käytetyimpiin lukeutuva asiakkuudenhallintajärjestelmä

Sugar CRM:n suurimpina kilpailuetuina toimivat edullinen ja läpinäkyvä hinnoittelu, piilokulujen minimointi, joustavuus integroitavuuden suhteen sekä helppokäyttöisyys. Suomen markkinoille suomenkielisen Sugar CRM:n toimittaa täyden palvelun IT-talo ja Sugar CRM Platinum Partner OOSIS Oy.

Sopii kaikenkokoisille yrityksille

Sugar CRM on myynnin ja markkinoinnin tärkeä työkalu, jonka avulla muun muassa toteutetaan kampanjoita, seurataan niitä ja muodostetaan myyntiprosessin eri vaiheista visuaalisia raportteja. Myyjät voivat käyttää tuotetta myös mobiilisti laadukkaan puhelinsovelluksen avulla. Tuote on suunnattu myös niille, jotka hallinoivat laajaa yhteystietomäärää ja haluavat pitää kontaktit ehdottoman ajantasaisena. Reaaliaikainen kontaktienhallinta ja niiden muuttuvista tilanteista maksimaalisen hyödyn saaminen on kaikille Sugar CRM -käyttäjille yhteistä. Sugar CRM taipuu erilaisten organisaatioiden tarpeisiin – se sopii suurille ja pienille yrityksille, säätiöille ja monille muille organisaatioille.

Helppokäyttöinen järjestelmä

Sugar CRM tehostaa organisaatioiden toimintaa tuomalla lisäarvoa olemassa olevaan asiakastietoon. Se auttaa merkittävällä tavalla uusasiakashankinnassa ja kampanjointityöskentelyssä. Tavoitteelliselle myynnille on keskeistä, että asiakkaat todella tunnetaan ja päivittäinen asiakastyöskentely on mahdollisimman tehokasta. Sugar CRM:n avulla aito asiakaslähtöisyys ja kyky tarjota oikeita tuotteita ja palveluita paranevat. Reaaliaikaisesti raportoitu tieto auttaa myös suunnittelemaan asiakasstrategioita jatkossa. Sugar CRM:n avulla voidaan siis sekä johtaa asiakkuuksia että suorittaa päivittäisiä asiakastyöskentelyn toimenpiteitä. Puhelu- ja sähköpostivaihdot kirjautuvat automaattisesti ja helposti, muistutukset odottavat etusivulla ja kaikkea tietoa voi päivittää vaikka tien päällä. Myynnin ennustaminen ja analyysi siirtyvät parhaalle mahdolliselle tasolle raportoinnin ansiosta. Kaikki Sugar CRM:ssä on erittäin helppokäyttöistä, joten käyttäjä kuin käyttäjä saa järjestelmästä suurimman mahdollisen hyödyn.

Integraatio Netvisoriin

Pilvipalvelun avulla toimiva Netvisorin laskutusjärjestelmä oli loogista integroida SugarCRM-asiakkuudenhallintajärjestelmään, joka toimii myös pilvipalvelussa. OOSIS Oy:n toteuttamassa integraatiossa asiakkaan Sugar CRM:stä kerätään laskuihin liittyvää tietoa ja siirretään kyseinen tieto avoimen rajapinnan yli laskutusjärjestelmään. Laskutusjärjestelmästä käsin asiakas pystyy prosessoimaan valmiita laskuja eteenpäin haluamallaan tavalla – valmiit laskut voidaan esimerkiksi tulostaa tai lähettää sähköpostitse eteenpäin. Mikäli laskutustietoihin tulee muutoksia, riittää, että ne merkitään asiakkuudenhallintajärjestelmään. Integraatio hoitaa tiedon siirtymisen myös Netvisoriin.

Lue lisää sivuiltamme >>

Ota yhteyttä

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Tämän lomakkeen tietoja käytetään vain tiedon välittämiseen kumppanille, mikäli se kohdistuu tiettyyn kumppaniin, ja Visma Solutions Oy:lle.