Kuvaus

Helper – se järkevämpi mobiili toiminnanohjaus

Helper on edullinen ja monipuolinen liikkuvan työn
toiminnanohjausjärjestelmä. Helper toimii kaikilla toimialoilla,
joilla jaetaan ja kuitatataan työtehtäviä lennosta.

Kaikki se, mikä ennen oli lipuilla ja lapuilla, hoituu Helperillä reaaliaikaisesti.

Työtehtävän merkinnät ja työaika menevät laskuille ilman manuaalisia vaiheita.
Viestiketjut eivät enää katkea.

Helperin käyttäjät pitävät Helperiä helppokäyttöisenä ja riittävän monipuolisena.
Helperin kantava ajatus on, että työntekijä voi tulla ”pystymetsästä” ja hän osaa käyttää työkalua ilman koulutusta.
Helper -toiminnaohjauksella helpotat hallinnon työtä ja ohjaat voimavarat suoraan tuottavaan työhön.

Integraatio Netvisoriin tuottaa kaiken työaikatiedon ja kulukirjausten sekä muiden työhön liittyvien erien tiedot valmiiksi TES-tulkittuna palkanlaskentaa varten.

Tutustu Helperiin täällä

Varaa juttutuokio myyntiin emaililla :  myynti@tuntinetti.fi
Tai soita  myyntitiimiimme: 09-68988221

Samaan tuoteperheeseen kuuluu myös raudanluja Tuntinetti.fi, josta löydät tietoa myös Netvisor Marketplace sivustolta.

Integraatiot

Integraatiot
Netvisoriin
Netvisorista
Matkalaskut
Käyttäjä aktivoi tiedonsiirron (manuaalinen).
Ei mahdollinen.
Asiakastiedot ja -tehtävät
Käyttäjä aktivoi tiedonsiirron (manuaalinen).
Ei mahdollinen.
Palkanlaskennan perusteet ja palkkalaskelmat
Käyttäjä aktivoi tiedonsiirron (manuaalinen).
Ei mahdollinen.
Palkansaajat
Käyttäjä aktivoi tiedonsiirron (manuaalinen).
Ei mahdollinen.
Työaika- ja poissaolokirjaukset
Käyttäjä aktivoi tiedonsiirron (manuaalinen).
Ei mahdollinen.

Ota yhteyttä

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Tämän lomakkeen tietoja käytetään vain tiedon välittämiseen kumppanille, mikäli se kohdistuu tiettyyn kumppaniin, ja Visma Solutions Oy:lle.