Kuvaus

Olemme täysin digitaalista integroitua taloushallintoa hyödyntävä tilitoimisto. Huolehdimme asiakkaan puolesta teknologian hyödyntämisen eri viranomaisten raportointikanaviin (mm. tulorekisteri, kela, vakuutusyhtiöt, verohallinto, tulli) sekä kehitämme asiakasyrityksiemme integroituja tekoälyratkaisuja. Verottajan digitaalinen kehitys tähtää integroituun paperittomaan lasku- ja kuittiprosessiin. Lainsäädäntöä valmistellaan e-laskujen ja e-kuittien osalta parhaillaan ja käyttöönoton arvioidaan olevan vuonna 2022. Odotamme myös reaaliaikaisen arvonlisäveron maksun käytännön toteutusta muutaman vuoden sisään. Netvisor tekee digitaalista kehitystyötä viranomaisten kanssa. Tämä täysin integroitu teknologian hyödyntäminen yritysten ja viranomaisten välillä tulee eliminoimaan tehokkaasti harmaan talouden syntymistä ja tämä on mahdollista Netvisor-taloushallinnon ohjelmistolla. Esimerkiksi tapaukset joissa tuodaan vain 2 kuittia 5 kuitin sijaan muuttuvat mahdottomiksi. Digitaalisen ympäristön hallitseva kirjanpitäjä huomaa virheen heti. Tulevaisuudessa täysin paperiton tekoälyä hyödyntävä yhteistyö yritysten ja viranomaisten välillä tulee toteutumaan ja helpottamaan yritysten sekä viranomaisten yhteistyötä ja lainsäädännön noudattamista. Integroitu valvonta ja kontrolli luovat oikeudenmukaisemman liike-elämän.

Asiakasyrityksillämme on toteutettuna myös monia integraatioita, mm. Severa-projektilaskentaan. Liiketoiminnan ohjelmistoista käytössä on myös mm. Assisdent, Winhit, CubeMaster, Enkora Club Management sekä GymMaster.

Palvelumme perustuu oma talousyksikkö -konseptiin. Jokaisella asiakkaalla on oma kirjanpitäjä ja talouspäällikkö sekä tarvittaessa KHT-tason tilintarkastaja käytettävissä. Kauttamme on myös saatavissa arvostetun lakitoimiston palvelut.

Asiakas voi valita joko perinteisen paperisen tai sähköiset palvelut kirjanpidon toteuttamiselle. Sähköiset palvelut voidaan ottaa käyttöön vain osittain esim. yrityksen myyntilaskutus tai ohjelmassa oleva pankkipalvelu eli maksatus sen mukaan mikä on asiakkaan tarve. Jos asiakkaalla on palkanlaskennan perustana työtunnit työntekijöille saa asiakas edullisesti myös tuntilaskennan käyttöön- ei paperituntilistoja. Tuntilaskenta on integroitu suoraan palkanlaskentaan. Ohjelma on erinomainen talousjohtamista ja kontrollia ajatellen, vaikka työ tehtäisiin paperilla erityisesti hyöty näkyy esim verotarkastuksissa.

Teknologia ja reaaliaikainen kirjanpito tehostaa asiakkaan kirjanpidon laadintaa ja alentaa palvelulaskua. Suurin hyöty tästä tulee isommille yhtiöille, eli tapahtumien määrän kasvu ei korota palvelulaskua automatiikan johdosta.

Asiakkaan laskutushinnat keskimäärin eri kokoisilla liikevaihdoilla:

  1. Liikevaihto n. 11-15 miljoona, kirjanpidon lasku sähköisesti toteutettuna n. 4000-5500e kuukaudessa
  2. Liikevaihto n. 5-10 miljoonaa, kirjanpidon lasku sähköisesti toteutettuna n. 2500-3500e kuukaudessa
  3. Liikevaihto n. 4 miljoonaa, kirjanpidon lasku sähköisesti toteutettuna n. 1500-2000e kuukaudessa
  4. Liikevaihto n. 1 miljoona, kirjanpidon kulu n. 700-1200 euroa kuukaudessa
  5. Liikevaihto n. puoli miljonaa (500 000e), kirjanpidon kulu keskimäärin 400-600 euroa kuukaudessa
  6. Liikevaihto alle 500 000 euroa, kirjanpidon kulu keskimäärin 100-350 euroa

Tilitoimiston asiakkaille koulutus, konsultointi, erilaiset selvitykset, kyselyt sekä raportit ovat veloituksettomia. Asiakas saa palvelulaskun kerran kuukaudessa lakisääteisen kirjanpidon laadinnasta jonka lisäksi yllämainitut palvelut ovat ilmaisia. Tilitoimisto käyttää Netvisor-ohjelmistoa lakisääteisen kirjanpidon laadinnassa. Ohjelmiston koulutus ja tuki ovat asiakkaille veloituksettomia. Uuden ohjelman käyttöönotossa sekä koulutuksessa voidaan säästää näin useita tuhansia euroja.
Tilitoimisto myös huolehtii siitä, että ohjelmiston käyttöönotto on asiakkaalle helppo ja tehokas prosessi. Myös mahdollisten liiketoiminnan ohjelmistojen (esim. Severa, Assisdent) tuki on veloitukseton.

Jos yrityksellä on oma tilinpäätöstaitoinen kirjanpitäjä, kustannus yritykselle työnantajamaksuineen on n. 3000-5000 euroa kuukaudessa. Ulkoistettu kirjanpito on kustannustehokas vaihtoehto yrityksen kirjanpidon toteutukselle.

Tarjoamamme palvelut:

  • kirjanpito ja tilinpäätökset
  • veroilmoitukset (myös henkilöasiakkaat)
  • palkanlaskenta ja tarvittavat ilmoitukset mm. verottajalle ja eläkeyhtiöille
  • palkkatukihakemukset
  • myyntilaskutus ja reskontranhoito
  • ostoreskontra ja laskujen maksut
  • perustamisasiakirjat ja pöytäkirjat
  • EU- ja Tekes-projektit, projektilaskenta
  • talous- sekä verokonsultointi
  • liiketoiminnan kehittämisen konsultointi erityisesti taloushallinnon järjestelmien osalta
  • talousjohtamisen palvelut
  • Netvisor-ohjelman koulutus sekä jatkuva tuki käytännön työssä
  • Tulorekisteriin (1.1.2019) liittyvä raportointi sähköisellä integraatiolla viranomaisille asiakkaan puolesta. Verohallinnon tulorekisteri-uudistus ei aiheuta asiakkaalle lisätoimia, vaan täysin digitaalisesti toimivan tilitoimiston järjestelmissä tämä on huomioitu.

 

 

Osoite

Bulevardi 3 B 12 Helsinki 00120

Näytä toimipiste kartalla

Pyydä tarjous

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Tämän lomakkeen tietoja käytetään vain tiedon välittämiseen kumppanille, mikäli se kohdistuu tiettyyn kumppaniin, ja Visma Solutions Oy:lle.

Ota yhteyttä

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Tämän lomakkeen tietoja käytetään vain tiedon välittämiseen kumppanille, mikäli se kohdistuu tiettyyn kumppaniin, ja Visma Solutions Oy:lle.